Kuinka voimme auttaa sinua?

Tutustu usein kysyttyjen kysymysten listaan, ehkä löydät etsimäsi tiedon jo siitä. Jos tarvitset lisätietoa, löydät asiakaspalvelumme yhteystiedot sivun alaosasta.

Usein kysytyt kysymykset

Voinko palauttaa tuotteita teille? Onko minulla palautusoikeus/peruutusoikeus?

Yksityisasiakkaana sinulla on aina 14 vuorokauden peruutusoikeus laskettuna siitä päivästä, jona vastaanotat tilaamasi tuotteet. Sinun ei tarvitse ilmoittaa peruutukselle erityistä syytä.

Lakisääteisen 14 vuorokauden peruutusoikeuden lisäksi tarjoamme sinulle 60 päivän laajennetun palautusoikeuden. Laajennettu palautusoikeus ei millään tavoin heikennä oikeuttasi peruuttaa kauppa 14 vuorokauden sisällä, vaan se on yrityksemme sinulle tarjoama, vapaaehtoinen laajennus kaupan peruutusoikeuteen. Käytämme tästä laajennetusta palautusoikeudesta myös muotoa ”60 päivän rahat takaisin -takuu”. 60 päivän aikarajoituksen laskeminen alkaa siitä päivästä, jolloin vastaanotat tilaamasi tuotteet.

Lisätietoa peruutusoikeudesta sekä 60 päivän laajennetusta palautusoikeudestamme löydät käyttöehdoistamme.

Pitääkö minun maksaa palautuslähetyksen kulut?

Käyttäessäsi peruuttamisoikeuttasi tai laajennettua palautusoikeuttasi vastaamme me palautuskustannuksista, jos palautat tuotteet hyväksymämme kanavan kautta. Lisätietoja palautuksista löydät käyttöehdoistamme.

Kuinka pitkä takuuaika tuotteilla on?

Kaikki tuotteemme ovat uusia ja niillä on kahden vuoden takuu. Takuuaika lasketaan alkavaksi tuotteiden vastaanottamisesta.

Voinko maksaa laskulla?

Valitettavasti emme voi tällä hetkellä tarjota laskua maksutapana Suomessa.

Sisältyykö toimituskuluihin kuljetusvakuutus ja, jos niin on, mikä on vakuutuksen laajuus?

Jokainen yrityksestämme lähtevä paketti on vakuutettu. Me huolehdimme näistä kuluista – sinun ei tarvitse maksaa siitä mitään.

Kuljetusvakuutus kattaa kaikki vahingot ja tavaroiden katoamisen niiden luovuttamiseen asti. Jokaisessa tapauksessa saat virheettömän ja ehjän tuotteen. Me huolehdimme lopusta.

Jos vastaanotat vahingoittuneen tuotteen, saat nopeasti virheettömän tuotteen tilalle.

Palautusportaali

Haluatko palauttaa tilaamasi tuotteen tai tuotteen, joka on vaurioitunut toimituksen aikana?

Palautus hoituu nopeiten palautusportaalimme kautta:

Ota yhteyttä asiakaspalveluumme

Contact Us

  • Sinä olet
Pakollinen kenttä

Yhteydenottolomakkeen kautta annettuja tietoja käsitellään tietosuojakäytäntömme mukaan.

Asiakaspalvelu ja tilaukset puhelimitse

Lampenwelt GmbH
Seelbüde 13
36110 Schlitz
Saksa

Puhelin: +358 9 3157 9451
Ma-pe klo 9:00 – 17:00

Sähköposti: info@nettilamppu.fi

 

  • 425 000 tuotetta varastossa
  • Yli 80 000 tyytyväistä asiakasta
  • Turvalliset ostokset